petek, 3. julij 2009

Izhodišča za pisanje četrtega eseja


Študijska izbica: (iz)brano in (iz)pisano


Barbara Drole, četrta predavateljica Škratove filmske male šole, je za vas pripravila izhodišča za pisanje že četrtega eseja. Časa za pisanje je dovolj, rok oddaje esejev je namreč šele jeseni, zato pogumno, brez oklevanja. Izhodišč se vam torej ni potrebno držati, dana so vam le v pomoč. Pri razvijanju lastne kritične in kritiške misli pa si med drugim lahko pomagate še s posnetkom Barbarinega predavanja ter literaturo, ki jo je za vas prav tako pripravila Barbara.

Izhodišča za pisanje tretjega eseja so tako naslednja:

1) Analiza filma/opusa poljubnega filmskega režiserja na osnovi predstavljenega koncepta singularnosti avtorske geste.
2) Grozljivo vs komično na filmu
3) Dotik kot objet petit a na primeru poljubnega filma/filmskega odlomka
4) Razlogi za uspeh Jacksonovega Thrillerja skozi Foucaultove in Lacanove oči

Predlagana literatura:

LACAN, Jacques: Zrcalni stadij kot oblikovalec funkcije jaza. V Spisi, 37-43. 1994.
LACAN, Jacques: Štirje temeljni koncepti psihoanalize, str. 67-110, 1996
LEVINE, Steven Z. Lacan reframed. A guide for the Arts students, 2008
ŽIŽEK, Slavoj. Pogled s strani, 1988
THOMPSON, John. Strukturalizem in njegovi učinki. V Pam Cook: Knjiga o filmu. 2007

Eseje pošljete na ninacvar(at)gmail.com.

Vljudno torej vabljeni k pisanju. Vsi prispeli eseji bodo objavljeni na pričujoči spletni strani.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

 

Koordinatorka dejavnosti Škratova filmska mala šola: Nina Cvar | Vodja dejavnosti KUD Anarhiv: Mateja Zobarič | Stran oblikuje in ureja: Tit Podobnik | Škratova Čitalnica