četrtek, 4. junij 2009

Izhodišča za pisanje drugega eseja

Študijska izbica - (iz)brano in (iz)pisano

Matic Majcen, drugi predavatelj Škratove filmske male šole, je za vas pripravil izhodišča za pisanje drugega eseja. Naj dodamo še to, da se vam izhodišč ni potrebno eksplicitno držati. Namenjena so vam v pomoč, prav tako pa tudi posnetek predavanja in pripravljena literatura. Rok oddaje esejev smo podaljšali oziroma ga premaknili pozno v poletje. Časa za pisanje je torej dovolj, zato le pogumno.

Izhodišča za pisanje drugega eseja pa so naslednja:

1) Uporaba filmskega jezika v žanru poljudnoznanstvenega filma

2) Žanr poljudnoznanstvenega filma kot projekcija človeških (kulturnih, ideoloških) pulzij

3) Uporaba živali kot nečloveškega Drugega v popularnem diskurzu (oglaševanje, glasba, informativni programi)

4) Moč filmske montaže v proizvajanju smisla: analiza filma Popotovanje cesarskega pingvina

Predlagana literatura:

Aumont, Jacques: L'Image: 2e édition. Pariz: Armand Colin, 2005.

Božovič, Miran: Dvoriščno okno: objekt a, petit a, kot objekt apetita. Hitchcock II. Ur. Miran Božovič. Ljubljana: Analecta, 1991. 13-27.

Haraway, Donna: Primate Visions: Gender, Race and Nature in the World of Modern Science. London, New York: Verso, 1992.

Šprah, Andrej: Utrujen od podobe svojega pogleda. Pelko, Stojan: Pogib in počas: Podobe Wima Wendersa. Ljubljana: ISH – Fakulteta za podiplomski humanistični študij, 1997. 99-142.

Wade, Nicholas J.: A Natural History of Vision.Cambridge [MA]: MIT Press, 1998.

Eseje pošljete na email ninacvar(at)gmail.com.

Vljudni torej vabljeni k pisanju in piljenju vaše kritične in kritiške misli. Vsi prispeli eseji bodo objavljeni na pričujoči spletni strani.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

 

Koordinatorka dejavnosti Škratova filmska mala šola: Nina Cvar | Vodja dejavnosti KUD Anarhiv: Mateja Zobarič | Stran oblikuje in ureja: Tit Podobnik | Škratova Čitalnica